Jak korzystać z elektronicznego systemu rekrutacji?

Jak korzystać z elektronicznego systemu rekrutacji?

 

Już w czwartek, 13 maja o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie on-line dla ósmoklasistów
 i ich rodziców na temat wypełniania wniosków w elektronicznym systemie rekrutacji.

Aby wspomóc Państwa w obsłudze elektronicznego systemu wspomagania rekrutacji do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022 w czwartek, 13 maja
o godz. 17.00
 odbędzie się webinarium podczas którego zostanie zaprezentowany  – krok po kroku –  proces wypełniania wniosku, wyboru szkół i oddziałów, sposób podpisywania elektronicznego wniosku,  omówiony zostanie harmonogram rekrutacji.

Spotkanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez ograniczeń.

Webinarium  będzie udostępnione przez stronę       rozprowadzającą: https://www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje          kandydatów na właściwe wydarzenie w serwisie YouTube.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.

Font Resize
KOLOR